Napsali o nás (44. ročník)

Zpět na výpis zpráv.

Festivalové kuličky jsou hotovy

10. 4. 2004 | Téměř tři dny intenzívní práce si vyžádala výroba každé z celkem čtyř cen Duhová kulička, které budou uděleny při květnovém Mezinárodním festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně

Téměř tři dny intenzívní práce si vyžádala výroba každé z celkem čtyř cen Duhová kulička, které budou uděleny při květnovém Mezinárodním festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně.
Dostanou je vítězové stejnojmenné soutěžní přehlídky reklamních spotů v rámci Dne reklamy, který při festivalu připadne na 2. června.
"Kuličky jsou zhotovené spojováním barevných vitrážových skel cínováním. Každá je ze 130 dílů. Každý jsme museli postupně vyřezat, obrušovat, olepovat, spájet a poté ještě přeleštit," popsal pracnost výroby cen jejich autor, zlínský akademický sochař Milan Handl.
Den reklamy se při festivalu uskuteční již popáté.
"Soutěžní přehlídka reklamních spotů má dvě kategorie - v první se hodnotí spoty propagující produkty určené dětem, v druhé spoty, v nichž jako hlavní postava vystupuje dětský herec," upřesnila mluvčí festivalu Klára Bumbálková. Kromě přehlídky spotů se při Dni reklamy uskuteční opět konference Dítě a reklama.
"Právě otázka vztahu dětí a reklamy je jedním z témat, o kterém by se mělo začít s blížícím se vstupem do Evropské unie více diskutovat. Mění se samotní mladí spotřebitelé, zostřuje se tlak a množství reklamy a hlavně se mění podmínky, jaká může propagace cílená na děti být," dodala Bumbálková, podle níž na konferenci zavítají renomovaní odborníci z tuzemska i zahraničí.

Sochař Milan Handl představuje právě dokončené Duhové kuličky, které dostanou tvůrci vítězných reklamních spotů.